18 Kasım 2014 Salı

Ne Kadar Dayanıklıyız

Çok uzun zamandan beri hep bir blog açmak istemişimdir, bunu bir kaç defa denediğim halde bir türlü sürdüremedim. Bunca yıldır bir dergiyi yönettim halde neden bir blogu yönetmeye dayanamadım ve niçin bu konuda dayanıksızdım bunu bir türlü anlayamadım.Aslında yazı yazmanın hiçte kolay olmadığını bir blog yazarı olarak bir kere daha anladım.Seneler önce "dayanıklılık" terimi hayatıma girdiğinde bunca sene boyunca dayanıklılıkla ilgili bir dergiyi çıkartabileceğimi hiç düşünmemiştim ama dayandım ve 1998 yılında başladığım yolculuğun 17 senesinde hala  Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Dağıtım Kanalı isimli dergiyi çıkartmaya devam ediyorum. Uzmanı olduğum Dayanıklı Tüketim ürünleri yanında, hayatımızda dayanıklı olabileceğimiz bir çok konu üzerine yazılar yazabilme ümidi ile bir kere daha 
Merhaba...

1 yorum:

  1. Hayattaki dayanıklılığınızı benimle paylaşırmısınız

    YanıtlaSil